Zasady sprzedaży obiadów i funkcjonowania stołówki w roku szkolnym 2023/2024

 

  1. Rodzic/opiekun ma obowiązek zapoznać się z regulaminem stołówki i sprzedaży obiadów.

  2. Zapisy na obiady będą dokonywane na podstawie prawidłowo wypełnionego „zobowiązania rodzica/opiekuna” (druk do pobrania ze strony internetowej www.sp65.bydgoszcz.pl lub w dyżurce szkoły). Wypełniony druk rodzice/opiekunowie dostarczają w zamkniętej kopercie na dyżurkę szkoły przy ul T. Golloba 7 lub w pok. nr 14 od 21-08-2023. Informacja o przydzielonym numerze obiadowym dziecka, zostanie odesłana do wiadomości rodziców na numer telefonu.

  • Wpłaty uiszczone bez wypełnionego druku „zobowiązania rodzica” nie będą podstawą do wydawania obiadu a kwota wpłaty zostanie zwrócona do nadawcy.

  1. Wpłaty należy dokonać przelewem wyłącznie za jeden miesiąc z góry od 01-10 dnia miesiąca na kolejny m-c. 

  1. Wyjątek stanowi:

wrzesień – płacimy 2 razy – za wrzesień          01-10.09.2023 r.

                                      – za październik      01-15.09.2023 r.

styczeń – płacimy 2 razy   – za styczeń           01-10.01.2024 r.

                                      – za luty                 01-15.01.2024 r.

  • Szkoła zobowiązana jest zwrócić do Urzędu Miasta wszystkie środki finansowe, które pozostaną na jej rachunkach na dzień 31 grudnia 2023 r., co z kolei oznacza, że nie mogłaby kupować  w styczniu przyszłego roku artykułów spożywczych potrzebnych do przygotowania obiadów z wpłat dokonanych jeszcze w tym roku.

  • Aktualne informacje o sprzedaży obiadów na kolejny miesiąc zamieszczone będą na stronie SP nr 65, Facebook SP 65  oraz na tablicach informacyjnych.

  • Wpłaty  przyjmowane będą na aktualne konto żywieniowe szkoły 
    nr 97 1240 6452 1111 0010 7469 5680 

  • Wpłata musi być zgodna z kwotą podaną w informacji (nie robić nadpłat lub niedopłat). 

  • Opłatę można pomniejszyć wyłącznie w sytuacji jeżeli dziecko będzie jadło w wybrane dni tygodnia, lub wcześniej miało zgłoszone i uzgodnione odpisy.

  1. W przypadku rezygnacji z obiadów od stycznia 2024 r. należy tę informację przekazać intendentce do 21.12.2023 r.  Ta sama zasada dotyczy dziecka, które nie będzie jadło od początku miesiąca tylko np. od drugiego tygodnia. W styczniu intendent planuje zapotrzebowanie na podstawie stanu z poprzedniego miesiąca. W przypadku nie zgłoszenia takiej informacji rodzic/opiekun będzie zobowiązany do uiszczenia należności za dni, w które dziecko zostało policzone. 

  2. Opis przelewu musi każdorazowo zawierać:

  • Imię i nazwisko, klasę, numer obiadowy, miesiąc za który jest wpłata za obiad oraz dni wybrane wypisane datami, w które dziecko ewentualnie nie będzie jadło.

  1. Odpisy obiadowe można zgłaszać w danym dniu w godz. do 8.00 /wiadomość SMS -  pod nr telefonu 728-581-679 (wg wzoru: imię nazwisko, klasa, nr obiadowy) 
    (odpisy zgłoszone po godz. 8.00 nie będą uwzględniane – odliczane będą od następnego dnia.)

Wszystkie planowane wyjścia klasowe należy zgłaszać przynajmniej z tygodniowym wyprzedzeniem. Obowiązek zgłaszania nieobecności dziecka należy do płacącego za obiady, a nie do wychowawcy klasy.

  1. Lista frekwencji dzieci na obiadach znajduje się do wglądu u intendenta szkoły.

  2. Obiady wydawane są w 

  • bud. głównym - w godz. 11.30 – 14.00 ( przerwy – 11.30 – 11.50; 12.35 – 12.55; 13.40 – 13.50

  • na filii - w godz. 11.30-13.45

  1. Stawka obiadowa dla dzieci wynosi 5,50 zł. (zupa jest częścią obiadu i nie jest wydawana za darmo).

  2. Obiady wydawane w SP nr 65 muszą być spożywane w stołówce. Nie ma możliwości wydawania posiłków na wynos ( dotyczy to zarówno obiadów płatnych jak i refundowanych).

Osoby korzystające z obiadów refundowanych zobowiązane są do zgłaszania nieobecności na obiadach na tych samych warunkach co obiady płatne. W sytuacji, kiedy odpis nie zostanie zgłoszony, po trzech dniach nieobecności obiad zostanie zawieszony. 

 


Pliki do pobrania: