Zasady działania stołówki 2020-2021

Zasady sprzedaży obiadów i funkcjonowania stołówki w roku szkolnym 2020/2021

 

1. Rodzic/opiekun ma obowiązek zapoznać się z regulaminem stołówki i sprzedaży obiadów.

2. Zapisy na obiady będą dokonywane na podstawie prawidłowo wypełnionego „zobowiązania rodzica/opiekuna” (druk do pobrania ze strony internetowej www.sp65.bydgoszcz.pl lub w dyżurce szkoły). Wypełniony druk rodzice/opiekunowie dostarczają w zamkniętej kopercie na dyżurkę szkoły przy ul T. Golloba 7. Informacja o przydzielonym numerze obiadowym dziecka, zostanie odesłana do wiadomości rodziców na e-dziennik.

  • Wpłaty uiszczone bez wypełnionego druku „zobowiązania rodzica” nie będą podstawą do wydawania obiadu a kwota wpłaty zostanie zwrócona do nadawcy.

3. Wpłaty należy dokonać przelewem wyłącznie za jeden miesiąc z góry w połowie każdego miesiąca na kolejny m-c.

4. Wyjątek stanowi:

wrzesień – płacimy 2 razy:

 – za wrzesień 01 - 03.09.2020 r.

 – za październik 14 - 17.09.2020 r.

styczeń – płacimy 2 razy:

 – za styczeń 04 - 05.01.2021 r.

 – za luty 18 - 21.01.2021 r.

  • Szkoła zobowiązana jest zwrócić do Urzędu Miasta wszystkie środki finansowe, które pozostaną na jej rachunkach na dzień 31 grudnia 2020 r., co z kolei oznacza, że nie mogłaby kupować w styczniu przyszłego roku artykułów spożywczych potrzebnych do przygotowania obiadów z wpłat dokonanych jeszcze w tym roku.
  • Aktualne informacje o sprzedaży obiadów na dany miesiąc zamieszczone będą na stronie SP nr 65 oraz na tablicach informacyjnych.
  • Wpłaty przyjmowane będą na aktualne konto żywieniowe szkoły nr 97 1240 6452 1111 0010 7469 5680
  • Wpłata musi być zgodna z kwotą podaną w informacji (nie robić nadpłat lub niedopłat).
  • Opłatę można pomniejszyć wyłącznie w sytuacji, jeżeli dziecko będzie jadło w wybrane dni tygodnia lub wcześniej miało zgłoszone i uzgodnione odpisy.

5. W przypadku rezygnacji z obiadów od stycznia 2021 r. należy tę informację przekazać intendentce do 21.12.20 r. Ta sama zasada dotyczy dziecka, które nie będzie jadło od początku miesiąca tylko np. od drugiego tygodnia. W styczniu intendent planuje zapotrzebowanie na podstawie stanu z poprzedniego miesiąca. W przypadku niezgłoszenia takiej informacji rodzic/opiekun będzie zobowiązany do uiszczenia należności za dni, w które dziecko zostało policzone.

6. Opis przelewu musi każdorazowo zawierać:

  • Imię i nazwisko, klasę, numer obiadowy oraz dni wybrane wypisane datami, w które dziecko ewentualnie nie będzie jadło.

7. Odpisy obiadowe można zgłaszać w danym dniu w godz. do 8oo / wiadomość SMS - pod nr telefonu 728-581-679 (wg wzoru: imię nazwisko, klasa, nr obiadowy)

(odpisy zgłoszone po godz. 800 nie będą uwzględniane – odliczane będą od następnego dnia.)

Wszystkie planowane wyjścia klasowe należy zgłaszać przynajmniej z tygodniowym wyprzedzeniem.

Obowiązek zgłaszania nieobecności dziecka należy do płacącego za obiady, a nie do wychowawcy klasy.

8. Lista frekwencji dzieci na obiadach znajduje się do wglądu u intendenta szkoły.

9. Obiady wydawane są w

  • bud. głównym - w godz. 11.30 – 14.00 (przerwy – 11.30 – 11.50; 12.35 – 12.55; 13.40 – 13.50)
  • na filii - w godz. 11.30 – 13.45

10. Stawka obiadowa dla dzieci wynosi 3,50 zł. (zupa jest częścią obiadu i nie jest wydawana za darmo).

11. Obiady wydawane w SP nr 65 muszą być spożywane w stołówce. Nie ma możliwości wydawania posiłków na wynos (dotyczy to zarówno obiadów płatnych jak i refundowanych).

Osoby korzystające z obiadów refundowanych zobowiązane są do zgłaszania nieobecności na obiadach na tych samych warunkach co obiady płatne. W sytuacji, kiedy odpis nie zostanie zgłoszony, po trzech dniach nieobecności obiad zostanie zawieszony.